fredag den 12. januar 2018

Årets penge pakkekalender!


Den store (dreng på 11år) ville i år kun have penge. Nu er det at jeg stort set hvert år har lavet en pakkekalender med små gaver og finder det både stressende og en dyr post på jule budgettet. Har holdt mig til ca 10kr pr pakke, men var super hurtig og sagde til den store at så kunne han få en femmer hver dag, I skulle have set hans øjne, de lyste op og han jublede... og jeg jublede indeni. Jeg fik nemlig lige halveret udgifte og gjort det super nemt at lave den ene af årets pakkekalendere.
Jeg fandt en gren og begyndte at hænge femmere på den, da den var lidt kedelig fik den lige nogle julekugler, et bånd til at hænge i og til sidst en børnesaks, så han kunne klippe dem af ;)
Super nemt og han var glad, både for at få penge som han kunne bruge til det han nu havde lyst til i løbet af julen og så fordi den julepyntede på hans værelse.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar